tisdag 18 september 2012
Magsjuka
Idag är vi hemma hela familjen. Magsjukan började härja på förskolan förra veckan och igår nådde den oss. Urk! Nu försöker vi underhålla den lille pigge sjuklingen så gott vi orkar.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar