torsdag 27 september 2012
RIP Andy Williams
Andy sjöng ju bäst i världen, en riktig Crooner minsann. Och såklart gillar jag Moon River. men min favorit är ändå House of Bamboo från 1958. Den kommer här:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar