Elvis myste runt i julgranslandet (i Svandammsparken).
Joakim myste inte riktigt så mycket när han skulle bära hem granen i full snöstorm.
I söndags klädde vi den med julgranenbollar som Elvis kallar dem.
Och tjusig blev den minsann!
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar