söndag 4 oktober 2009
Två och ett halvt ton
Snart är oliverna klara. Två och ett halvt ton beräknas vi plocka. Kanske börjar vi redan nästa helg fast svärfar säger att det är väldigt mycket för tidigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar