söndag 4 oktober 2009
Vilken lyx!
Trädgården är nu full av mandariner! Jag tror vi har minst sex mandarinträd som är överfulla. De är inte riktigt mogna ännu, men smakar ändå ljuvligt redan. Jag ska äta minst ett kilo om dagen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar