måndag 11 oktober 2010
Hopplöst vaken
Har legat vaken sen klockan två och vridit mig. Fick iaf sova två timmar. Jetlag är kul. Får se hur kul det blir på jobbet om några timmar.
Just nu längtar jag tillbaka till palmer och tretti grader varmt!
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar