måndag 11 oktober 2010
Mystery train!
Någon kväll den här veckan när vi orkar vara vakna (antar att det kommer ta ett tag att komma in i sovrytm igen) så ska vi se om Jim Jarmusch 'Mystery Train'. För att hålla kvar semesterkänslan lite till och drömma oss tillbaka till Memphis.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar