onsdag 21 december 2011
Favoriter i repris
Jag jobbar på att få lite justämning. Därför kör jag favoriter i repris. Bästa jullåten:
Och bästa julfilmen:
"Smiling's my favorite!"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar