onsdag 21 december 2011
Godaste glöggen!
En annan julfavorit som är ny för i år är Kullamusts röda äppelglögg. I särklass den godaste jag druckit i år. Vill man så kan man ju spetsa med något alkoholigt, men jag tycker inte att det behövs. Den värmer bra och smakar bra ändå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar