Ursäkta ordvitsen. Imorgon drar jag och mannen till Gotland för en helg på tumanhand. Elvis ska få hänga med mormor och morfar och lära sig en massa nya bus. Vi tänkte kolla in några såna här:
Åka till den här stället (Kutens bensin på Fårö):
Käka gott, promenera längs ringmuren och bara ha det gott.
torsdag 27 september 2012
RIP Andy Williams
Andy sjöng ju bäst i världen, en riktig Crooner minsann. Och såklart gillar jag Moon River. men min favorit är ändå House of Bamboo från 1958. Den kommer här:

